Vi går og går

Holmedal og stolpejakt.
Det var då eg skikkeleg følte på dårleg kondis og gangsperr frå dagen før.

Det var bratt og fjellgeita til ei lillesøster tok stigningar og berga som kom i full fres og forsvann utav syne.
Gamla hang etter som eit slips og måtte puste ut og nyte utsikten stadig vekk.
Her vart det lite med bilder og eg fann ikkje heilt godfølelsen.Er sikkert flott oppover😁

Første delen var tung.siste våt, og eg veit ikkje..
Trur kanskje vi valde feil løype eller helst…ein må vere lokalkjend for å skjønne korleis ein skal unngå å verte frustrert.
Trudde blått betydde forholdsvis greit og langs stien eg..

Jaja..No har eg vore her.
Vått frå oven og nedanfrå.

Skulle avslutte med middag i Dale.
Venta 1 time på maten.
Den kjendes og ut som den hadde venta og bada i salt.
So no har eg vore der og..
Hyggeleg ung jente..
Ho skal få skryt..Ikkje min beste dag altso

Her må det gåast meir for å få opp kondisen og sjølvfølelsen.

Men ikkje idag.
Jobbehelg😁
Må berre få liv i musklaturen først.
Fortsatt grått og trist ver..
Håper vi ser sola att snart.
God lørdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg