Ventetid

Har vandra meg til Olefine og kjøpt meg frukost.
Rundt meg samlasr pensjonister til føremiddagstreff.
Ser ut som det er fleire slike frukostklubber.
Andre ser ut som dei tek frukostpausen her og vandrer vidare.
Likar meg her.
Lun atmosfere og gode boller .
Har kaker og då.men eg er mest glad i bollane.
Kan det Naustdal bakeri .
Angrer på at eg ikkje tok med bok.
Men,får kjøpe med eit sudukohefte.
Skal vandre bort til handelshusa etterpå.
Mange timar å fordrive så rekk innom alle butikkane.
Sjekke kva dei har.

1 kommentar
    1. Koselig start på dagen og deilig når man har litt god tid til å spise og rusle rundt å titte litt.🤗
      Ha en fin start på helga.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg