venner på tur

Koseleg å sjå folk på tur,som held saman,er venner og tek vare på kvarandre,sjølv om det er ein konkuranse der ein må ut
Rett og slett koseleg underhaldning der eg samtidig får sjå mykje flott natur.71 grader nord:-)

Litt i kontrast til farmen sine intriger.Det vert for mykje for meg igrunnen
Så eg korser meg med kjendiser å tur.Må sei..Dei er rett og slett tøffare enn toget:-)Seier pysa som sit i sofaen

Funne fram hekletøet i håp om at eg skal få det ferdig eingang.Jobber med å få att litt overskudd:-)
Vore ei nydeleg helg med flott ver.
Trengde litt godver etter alt regnet:-)Gjorde godt for kropp og sjel

Snart er det ny veke og nye muligheiter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg