Godt med fridag og godvær
Berre vere ute og nyte godværet
Liten stolpejakttur
Få panta litt flasker på vegen
Fint med skogstur
Stille
Laga meg god middag
Det fine med fridag
Middagen kan vere så seint eg vil
Tv og avslapping
Morgendagen kjem med regn
Då får eg heller ta litt helgevask
God helg
2 kommentarer






Imorgen skal det plaske ned her også, da blir det trening 😀 Fin inneaktivitet
Litt vel langt til treningsstudio,men kan jo trene heime burde iallefall:-)