Uteliv er så mangt

Ikkje det som går på mat og drikke,men det som får oss til å tilbringe dagen utendørs er min form.
Gode temperaturer er viktig om sommaren.
Kjekt å vere ute og berre nyte.

Temperaturen er på veg ned og regnet nærmar seg.
Har vore flott for det meste.

Starta på ny bok.

God denne og.Litt kjekt å lære om andre tider.
Minner meg om kor godt eg har det.

I år har avleggarane fått skikkeleg gjøsla jord.
Svarer seg.
Trur jordbæra har fått litt litt av den sorten.
Må skjerpe meg til neste år.Dei er der .en litt små..
Må hukse ny gass til myggfella i morra.
Her er det eg som er sjef ..
Gløymer det..og gjer seg ikkje sjølv.

Men hagedbevelen trivst..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg