Ut meg her og der…


No slapper vi av.
Ferien er overDen følelsen når ein går inn på Ut.no og skal sjekke turane sine og finn kun 9 av 10..
Synd å banne men sa noko mindre pent.
Eg akter ikkje oppatt på Sauesnyken for nedstigninga er ikkje den beste.
Heldigvis oppdaga eg at det og var greit å skrive i turboka..
Det har eg gjordt.
Prøvde registrere meg på ut og,Trudde det var ok..
At eg aldri lærer å sjekke før eg går derifrå..
Jaja..


Var for opptatt med å få i meg mat.

Idag vart det Førde og injeksjon på auge.
Kom meg gjennom vegarbeidet før det stengde 13.
Blir jo stressa av desse 2timars stengingane.
Kan køyre anna veg ,men 2 mil lenger er eit stykke.
Sparkjøp sin 12/4 heklegarn var utgått..
Og hadde kun ein rød maxi..Eg treng to.
Var innom. Kiwi i Dale.
Der såg det ut som nokon hadde rana butikken.
Omtrent tomt for kjøtt..
Var litt usikker på når varene kom..
Jaja.
Hadde på coop😀
Merkeleg kor ting er utseld når eg treng det.
Nok dårleg karma…

2 kommentarer
    1. Det var liksom ikke din dag i dag.😅
      Håper du finner garnet du trenger.🧶
      Nyt kvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg