Uroleg verden

Er litt av ein verden vi lever i
Konfliktene og krigane aukar rundt oss.
Spenninga stig og eg må innrømme
Det gjer meg uttrygg
Krig har aldri løyst problem
Det berre skaper nye

For meg er det ikkje viktig kven som har rett og feil,men at uskyldige mennesker og sivile
vert drepne. Kva gale har ungane gjordt?

Her er vi midt i lønnsforhandlingane.
Kor mykje får kven og vert det streik
Det gjenstår å sjå når alt er over
Skulestrukturen er oppe og med minkande elevtal så starter krigen om linjene
Same kvart år.
Stressande for elevar og foreldre.Må vi pendle og bu på hybel?
Slik er det i distrikta

Eg for min del vurderer kortid det er lurt å gå av med pensjon
Kor mykje er det, og klarer eg meg på det?.
Skal eg jobbe til 67?
Ikkje billig å leve og ting skal gå rundt

Enn så lenge nyt eg kaffikoppen
Må få tatt nokre blodprøvar så får prøve passe tida:-)Tek si tid å komme seg dit og
Ikkje alltid hovudet heng med på morgonkvisten:-)

Ha ein super dag
Eg og Ingolf tek det med ro litt til:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg