Trur ikkje eg gidd

I fjor gjekk eg titur Hyllestad,og syns det var kjekt
Ser på postane i år og trur ikkje eg gidd
Litt vel langt vekke frå meg dei fleste turane.Klumpa seg ihope i eine enden av kommunen:-)
Kanskje det er dei som går mest:-)
Kjenner at det frestar ikkje så veldig.men mulig eg ombestemmer meg..

Er kjekt med nye turer,men er ikkje så glad i å køyre bil og er heller ikkje så sprek at eg tek mange på ein gang,og må vere godt merka

Men fins mange topper eg kan gå på ,så inga krise.
Til lags åt alle kan ingen gjera.

Nydelig ver fortsatt hos oss,så fregnene sprett..
Gjer godt for kropp og sjel
Ingolf har nok opplevd noko skummel på sine vandringar, for no held han seg i eller nær huset…
Kan vere like greit.
Idag har eg gjordt det same som katten.
Jaja eg har vore på jobb.Skulle igrunnen til samtale om pensjonen,men han hadde ikkje tid til oss som sto sist på lista.
Skulle ringe mandag…Nei takk…Eg kan sjekke pensjonskalkulatoren på nett,og treng ikkje snakke om pensjon over telefon. Forskjel på det og sjå den eg snakker med…Mulig eg er sær,men får så vere..
Har ein ikkje tid til meg,så treng ein ikkje ringe..

Så eg fekk ut litt frustrasjon på nokre vedkubber som ligg i ein haug,og til slutt tur og dusj..
No er eg ganske så avbalansert:)
Sofa,god mat og krim…
Stein på stein
Og bjørka har blitt grønnare sidan dette bilde vart tatt i påska:-)
God fredagskveld frå gamlemor og Ingolf

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg