Trur det er høst.

Høstststemning ute..
Her vert det nok regnklær og myggspray.
Enn så lenge vind og opplett.
Gamlemor sit i pysjen og vurderer å gå tur..
Ikkje i pysjen altso.
Idag er det natursti og kubb på programmet i familiesamlinga.
Vergudane er ikkje nett på vår side.
Men så lenge det er opplett er det no greit.

Det gode med ferie er at eg kan ta tilg i eige tempo og etter dagsform.

Var ikkje dei store nye nyheitene idag heldigvis.
Ute har det starta å regne og då blir eg inne enn så lenge.

Måtte flytte dei litt innunder tak

Kom på at eg skal lage salat…Haster ikkje..god tid.
Først frukost.
Var ikkje så triveleg ute..

2 kommentarer
    1. Her er det et lett skydekke som sola skinner igjennom. Fortsatt er det veldig varmt.
      Jeg håper høsten drøyer ei stund før den gjlr sin entré.
      Ha en fin dag. Jeg skal gjøre et forsøk på å sende noen solstråler og varmegradene i din retning😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg