Trøtt i trynet

No er ikkje det å stå tidleg opp mi greie.
Så når eg no har gjordt det ei heil veke,så kjenner eg at det altso er litt i overkant:-)
Men bilen må på service og eg har fri
Langt til Førde,så sånn er det med den saken
Må berre få i meg litt meir kaffi først

Ser ut og ser berre svarte natta…Er nok begynnt å lysne,men grått og trist vestlandsver,så merkar ikkje så mykje til det
Eg er altså retteleg blid om morningane som de skjønner
No har eg tatt meg ihop i fleire dagar,så idag kan eg få vere litt mygla ,sånn aleine i godstolen

I bilen kan eg berre la leppa henge
Må iallefall utstyre meg med regnklær,for blir nok ein våt dag i Førde og
Er eit stykke frå verkstaden til eg kjem ned til butikker og tak over hovudet
Lange slike dagar.
Blir gåande i timesvis å surre
Bedre når det er godver og ein kan ta seg ein tur 🙂
Frihelg:-)
Har mykje eg burde ha gjordt,men om eg gjer noko det får tida vise
Må ta ein alvorsprat med meg sjølv.
Ha ein super fredag:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg