Tregstarta…og vanskelig

Sove lenge,eller gadd ikkje stå opp..
Kroppen vil rett og slett ikkje starte idag.
Greit nok.Idag kan kroppen bestemme og toppen kvile.Eg har fri.
Kjenner at det var akkuratt det eg trengde.

Skodde ute,men sola prøver å trenge igjennom
Vi får sjå kva det blir.
Trur eg skal ha ein kosemeginnedag idag.’Kanskje snakke litt med støvsugaren.
Sjå om vi er på lag.Ikkje alltid vi samarbeider like godt.
Mulig eg skulle hatt ein robot.
Hadde kanskje vorte endå meir sur på den.

Enn så lenge får denne her halde meg med selskap.
Ha en super fredag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg