Det å gå tur med meg som kartansvarlig og ansvar for kor stolpar til stolpejakta skal opp er ein prøvelse for nokon kvar
Trur det var bra for blodtrykket til alle at turen var ganske kort
Men ein tredjedel er på plass
Gjenstår den brattaste og lengste og to korte
Frist 1 april
Dei kjem nok opp
Berre synd det er meldt stabilt drittvær
Men. Fekk hjelp i dag
Vi fekk frisk luft og enkelte fekk til å med testa tolmodigheita
Må jo vere berre supert på ein torsdag ettermiddag
2 kommentarer




Flinke dokke å sette ut stolper til årets sesong!
Må ein så må ein