To timer med vidåpen munn

Ferdig gapa og takk for det.
Dobbelttime og reparert både oppe og nede

Nede var stort,rikeleg bedøva og tok tid.
Nesten så eg føler kjeven har hengt seg opp:-)
Bedøvelsen heng i fortsatt i underkjeven. Litt sånn ubehageleg

Men,er rett og slett sliten
Handla heldigvis på veg opp i Dale.Bruker jo halvanna time og vel så det eg til tannlegen.Iallefall halvanna.
Skulle igrunnen slutte med alle søtsakene
Men hadde sjokolade på tilbud på europris:-))No var det ikkje yndlingssjokoladen min ,burde latt vere å kjøpe…
Men 5 til 100:-)Her har eg stratos og Crispo som varer denne veka:-)Når eg først har det ihus er det håpløst
Det er då eg heilt har glømt dei to hola:-)
Unnskyldningen får vere at eg kjøpte dei på veg til:-)
Katten fekk kattemat:-)

Dagens høgdepunkt var pølse og potetstappe hos mamma då eg endeleg kom heim.

Frys,så har tulla meg godt inn i teppe:-)Kaffi i koppen:-)
Borte bra,men heime best

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg