Ting tek tid

Idag er det ein slik dag.
Kroppen er stiv som ein stokk og gjer alt for å motarbeide.
Hovudet banker og Ingolf er sur.

Jaja..Bruker å gå seg til,men idag tek det tid.
Så eg sit under teppet og nyt kaffien min.
Vinden har roa litt ser eg,piggskover eller ikkje..Hos meg er det det,men i hovudvegen veit eg ikkje.
Gjesp.
Trur eg tek ein kosemeginne dag eg.
Sport på tv.
Litt frisk luft må eg nok ha.
Rydde vekk litt meir av jula.
Ikkje minst..På rett plass.
Då er det berre å vente på våren🎈
Imens er eg glad for piggdekk og piggsko er oppfunne

5 kommentarer
    1. Piggsko er en fantastisk ting!🤗🤩
      Godt med noen innedager av og til og få julen ut av huset.👍🏻
      Nyt søndagskvelden!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg