Ting tek tid

Verker fortsatt i kjeven etter tannoperasjonen.Litt sånn irriterande med tråder og sting i overmunnen
Hoven og sårt.Veit det går over,men tek lit lang tid…Syns eg vert hovnare for kvar dag eg,men håper det berre er noko eg trur:-)
Tek no medisin..
Litt må ein stønne over på morningen
Ikkje mi beste tid på dagen:-)
Men kaffi hjelp på.
Snart helg og fri og takk for det:-)

Har eit mål og det er å gidde støvsuge
For her røyter Ingolf og ikkje berre litt
Langhåra katt er ikkje berre berre…
Ikkje lat eigar heller:-)

Renta stig i takt med prisane ellers.
Må ein livstilsendring til hos mange.
Ikkje så lett å komme imål økonomisk

Verden er uroleg og eiin veit liksom ikkje neste trekk
Skumle tider
Imens må vi no kose oss så godt vi kan.Kan ikkje godt låse oss inne heller
Skjer og mykje positivt i samfunnet rundt oss
Sjølv er eg snart klar for ny dag på jobb.
Blir omtrent min andre heim:-)
Litt kaffi til så er eg klar:-)

Ha ein super fredag:-)

6 kommentarer
    1. Flott å tenke positivt sjølv om det negative stikk fram både her og der…. Håper det går bra med det du har operert – ikkje beste plassen – i munnen/kjeven… men som du seier, det går over! God ny dag og god bedring 🙂

    2. Jo, man må jo prøve å finne det positive ellers blir man jo sprø. Det er viktig å finne glede i noe i løpet av dagen.👌🏻
      Riktig god bedring!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg