Tilbake til kvardagen

Har regna ute,og kjennes sånn småkjølig ut
Har krope godt innunder pleddet mitt og våkner til liv med kaffikoppen og tv
Reprisesendinger på 4stjernes middag
Var det eg fann
Så no har eg skifta til nyheitskanalen.Våpenkvila i Gaza.Håper den held
Skremmande når krigen gir dystre konsekvensar.Ser temmeleg nedbomba ut og mange har mista livet

Trur eg skal prøve hekle ferdig gardinkappen.
Trudde eg var,men desverre var vinduet endel breiare enn eg trudde,,eller heldigvis fekk eg med meg heile gardinstanga i helga…..Berre å fortsette ei stund til.Fort gjordt berre eg gidd

Finne fram regntøyet og rusle meg ein tur før seinvakt bør eg og..
Men eg har god tid…
Må nyte morgonstunda først
Kjenner tre fridagar har gjordt godt

Ha ein super dag

5 kommentarer
    1. En fin dag å gidde å hekle, i stedet for å gå ut 😀 Bare regn her i alle fall.. Og jeg ville valgt å hekle, før jeg jobb. God senvakt, jeg har heldigvis fri ut dagen. Er sliten fremdeles. Etter 3 fridager… 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg