Tidleg ein søndagsmorgon:-)

Tidleg vaken her hos meg fortida
Har alt ein time bak meg ,men litt har eg no sove:-)
Meir enn nok ro,seier kroppen
Så no er paracet inntatt og kaffi i koppen
Dagen kan starte

Nytt vulkanutbrudd på Island og denne gangen uventa
Skremmande med lavaen som velter utover
Her i vest ser det ut til å verte nok ein fin dag
Vi tre søstrene held oss no mest innadørs
Rart når eit heilt liv skal delast kor mykje det blir
Følelselada og fint på same tid

Og vi har mykje att:-)

Snart påske og.Tidleg iår.
Skal ha jobbepåske og heilt greit
Har ingen planer uansett og kjekt på jobb og
Kjekt med vår og lysare tider
Alt spirer og gror.Iallefall hos andre
Naturen forandrer seg frå grå og trist til grøn og frodig:-)
Elskar denne årstida

Ha ein super dag
Skal eg og berre eg får denne kroppen i gang:-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg