Tida fyk

Er vel kanskje eit tegn på alderdom
kjekk start med basar og julegrantenning.
Vinnerlykke har eg ikkje,men støtter ei god sak og kjekt å vere sosial utenom jobb innimellom.

Vakkert ute idagHadde meg ein litt sein tur som vart avslutta med hovudlykt.
Flott oppfinnelse.

No har eg tulla meg godt inn i teppet mitt.
Dyre straumpriser fortida.
Trudde vi hadde fått nok vatn i bassenga..
Jaja.lite eg kan gjere med det
Men har ved
Så eg starta på nytt prosjekt…naboen gjorde ferdig det andre


Lurt med snill nabo🥳
Må vel snart prøve meg på tomler…
Men,godt kva ein slepp..
Ha ein super kveld

1 kommentar
    1. Åresalg er morsomt å være med på.🤗👍🏻
      Strømprisene er blitt helt hinsides her i nord også.😨
      Man må tenke seg godt om før man begynner å bake til jul nå.😱
      Man burde nesten være oppe på natta og sove på dagen nå.😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg