Tett i toppen

Tett i toppen og slakk i kroppen…Mange måtar å vere tett i toppen på og tidvis oppfyller eg alle:-)
Fyrt i ovnen og krølla meg godt inn i teppet
Kjennest ut som eg har dratt på meg ein vårforkjølelse

Men mulig eg berre er veldig sliten. Kven veit
Glad og lykkelig over nye lister og foringar her og der. Småplukket som sto att etter tidlegare oppussingar er nesten ferdig.Ser mykje bedre ut.
No gjenstår berre å få vaska ut. Litt støv vert det alltid
Men,orka ikkje idag, så tek det når eg får litt energi
Men kjekt:-)
Rart kor ein venner seg til at det er litt sånn uferdig rundt om..

Fantastisk kletørke ute idag.
Gamla har vaska må vite.Kjekt at endeleg våren er her:-)
No er det berre å sjekke om eg må kjøpe nye sommardekk.Mest truleg alle fire,men får få nokon til å sjekke det for sikkerheitsskuld.Men blir nok litt stor utgift på dei og,når eg no først er i sving med å bruke peng
Men ,men…uten bil går ikkje og dekk må den ha.-)
Eldstemann fylgde til og med opp hengaren med diverse som vart kjørt der det høyrer heime..

Burde nok tatt eit tak i hagen,men grønne fingra er ikkje mi sterke side.
Men poteter skal eg sette når så langt lir:-)
Ser tulipanane prøver så godt dei kan å komme opp av jorda,og påskeliljene står i knopp:-)

Naturen våkner til liv:-)

Vakner vel til liv eg og,om ikkje idag.-)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg