Tankespinn

Tankane vandrer kvilelaust rundt
Søvnen får ikkje plass i alt som foregår i hjernen
Følelsen av at no vert eg snart heilt sprø
Auger som er tunge.men som kun får kvile i minutter av gangen

Kjenner meg sliten,men får ikkje den indre roa som gjer at søvnen får overtaket
Høyrer på eit volsomt regnver gjennom natta.
Har stått opp
Klokkka er fem og kan likegodt nyte sommarnatta sine lyse sider.
Trur eg kan finne meg eit knekkebrød og ein kopp kaffi
Prøve finne roen med normale koselege tankar og få vekk natta sitt kaos

Håper eg vert like våken når morgondagen kjem og eg skal jobbe natt
Men då er det vel stor sjangse for at hjernen seier,,,
Det er natt,så du må sove:-)

Ha ein super tirsdag
Det skal eg og sjølv om eg nok vert veldig trøtt:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg