Tankespinn

Sove dårleg,men ein fordel hadde det.
Fekk sett mykje på den fantastiske fullmånen.
Nydeleg ute,men fortsatt litt kaldt.

Sola varmer godt.
Snart bok og avslapping på altanen.

Blir dårleg av å lese om tilstandane i Afganistan
Trist

Amandaprisane er utdelt.
Valgkampen er inne i den viktige innspurten.
Folk bytter parti som aldri før.
Miljøet er viktig for mange.
Framtida vår.
Eg føler at det som er bra for noko er dårleg for noko anna.
Når alle skal ha elbiler så treng vi meir strøm.
Den må vi få frå ein plass.Vi har varmepumper og ikkje vedfyring..treng mykje strøm.
Kva med vannkraft visst vi fortsatt får mykje tørke?
Vi trengc kraft.

Men kva er det beste.
Og det verste..
Syns det er vanskelig.

Her går ingen offentleg kommunikasjon,så må ha bil..

Surrer under topploket til gamla.

Mykje ber på trea iår.
Vakre.
Er dei einaste trea som ber avling i hagen min.
Ja dette er ikkje der altso.

Skal ta meg ein ny kosedag eg.
God søndag

2 kommentarer
    1. Her har jeg vært flink på morgenkvisten, så jeg skal gå på kafe tror jeg. Kan ikke BARE være flink 😀 Nei, stemme…ikke godt å si..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg