Tankar i natta

Kor søvnen vert av er ikkje godt å vite
Tenkjer så mykje at hendene vert kvite
Vert sliten av alt som svirrar rundt oppi hovudet
Når det einaste eg vil ligge trygt å sove

Krigen i verden den dundrer og går
Men gløymer vi det eller lager det sår
Gløymer vi fort og venjer oss til,
Så lengje vi sjølv har det fredeleg og stillt.

På flyplassane i Europa råder fullstendig kaos
Trur ikkje det er tida for å reise til Laos
Verker som om korona har tatt knekken på strukturen
Eller er det kanskje resultat av mange års sprekker i muren

Renta den stig og prisane går til himmels
Verdensbildet endrer seg og det heile er skummelt
Føler at vi alle berre er små brikker
Inni ein kapsel som forsiktig tikker

Ellers sviv tankane om meir egoistiske ting
Om meg og livet og dens finurlege spring
Om mangel på søvn og ein rygg på tverke
Om jobb og fritid og eit hovud som verke

Skal eg prøve å sove eller lage meg kaffi
Forsøke å røyse meg sånn sakte med kraft i.
Håpe at i dag er det bittelitt bøy
Hadde vore temmeleg gøy

Går jo på fram,men bøyen den manglar
Skal lite til før gsmla ho sjanglar
Men,eg blir nok bra og kjem att for fullt
Veit ikkje om det er dumt eller kult

Prøvde å rulle meg opp,men gjekk ikkje
bra
Skal prøve igjenn for er ganske sta.
Er begrensa kor lenge blæra helde
Så lite søl er det som gjelde.

Har meldt nydelig ver så håper det stemmer
Gjer noko med humøret og er det vi trenger
Men no må gamla komme seg i ståande stilling
Eller kanskje eg ender på fire som ein geitekilling

Ha ein super dag

7 kommentarer
    1. Veldig fint dikt 🙂 Men må ikke bekymre deg for mye. Det hjelper stort sett ingenting. Hvis det er ting man kan gjøre noe med, så er det jo greit å tenke litt. Men sånn som krigen langt unna kjenner jeg at jeg ikke kan ligge å tenke på hele tiden. Skulle gjerne gjort noe, men ikke mulig 🙁 Håper du får en fin dag i solen 🙂

    2. Huff du har å slite med…. søvn og rygg og heile kroppen egentlig… Lag deg en så god dag i sol og varme som overhodet mulig 🙂

    3. Veldig flott dikt som rommer mye.😊
      Vi har lite vi skulle ha sagt om de store ting som skjer ute i verden, dessverre. Håper virkelig du får hjelp til den ryggen. Det høres ikke bra ut å ha det slik du har det nå.😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg