Tacotid


Ikkje så glad i taco igrunnen.
Men salat er godt.
Og når barnebarna vil ha taco så blir det det.
Sånn er det med den saken.
Håper eg denne gangen har huksa alt…

Nytt forsøk

Skal noko til å hukse på alt..
Venter på dronninga..Ho er hos besten og har sikkert god til..
Broren er i ferd med å svelte ihel,men vil vente på søstra🌹
Kjekt å vere bestemor, eller besta

Fått kopp idag.Glad og lykkeleg.
Ønska meg ein sånn i 11 år..🙂
Fann ikkje nokon med besta på ..
Prinsessedronninga var litt usikker på kva eg ville sei.
Blomst fekk eg og.
Morsdagsblomst frå pappa…
Ikkje frå oss…
Greit å sei frå i tilfelle eg lurer

No er vi alle mette og gode.
Pad og tv.
Lørdagsgodt og kosetid.
Snøen har minka i mildveret.
Nesten som eg fekk vårfølesen fram ute.
Litt glatt ned til vegen..
Du må jo skjeroe deg med strøing besta…

Jau…men kjem ned og oppatt med litt forsiktigheit idag.
Skjekka med yr..
Vinteren har ikkje heilt sleppt taket..
Men snart er det vår.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg