Streik

Storstreiken er eit faktum,og vi vil nok merke det
Når ferjer og hurtigbåtar er innstillt merker kystnorge det
Om øl og bruskranane er stengde så skjer det inga katastrofe, anna enn for dei som driv utelivet
Akkuratt no i godveret kan det nok få konsekvensar visst bedriftene ikkje får øl

Men,vi må ha ei inntekt som står i forhold til prisstigningane
Ikkje alle som klarer å betale alle utgiftene når alle prisane skyt i veret som no.
Nokre klarer seg jo fint,men for dei fleste av oss med normal arbeidsinntekt kan det vere tøfft nok.
Torer ikkje tenkje på korleis dei som lever kun på trygd har det

Kor lenge streiken varer det får vi no sjå–

Sola skin og strømprisane stig.
Brudd for Sandberg og Letnes les eg..Ikkje at eg syns det er ei bombe,og folk må få leve som dei vil:-)
verre at det er krig i verden

Nydelig ver idag og.Gamlemor er trøtt,for søvn er det fortida lite av
Men sitte å krølle tærne ned i teppet mens eg drikk kaffi,er rekreasjon for sjela.

Tenkte eg skulle rusle meg ein morgontur for å få fart i kroppen,men ikkje endå..
Først må eg få greie på kortid eg har den tannlegetimen:-)

Ha ein super dag:-)

6 kommentarer
    1. Støtter streiken. Man må sikre kjøpekraften for “vanlige folk”.
      Tror ikke streiken blir så langvarig. Tipper den er slutt ut på dagen på fredag så folk får øl og vin til helga. Føres ut som om media mener det at bryggeriansatte og de som kjører varer til polet er tatt ut i streik er langt verre enn at ferjer står. Forstå det den som kan.
      Det er jo nå vi skulle ha reportasjer fra distriktsnorge som kunne ha vist hvor avhengige folk er av disse ferjene.

    2. Håper ikke streiken blir langvarig.
      Det er vel mest krise for de som er totalt avhengig av at fergene går…

      Lag deg en fin mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg