Stommande mørkt

Skikkeleg sånn ufyselig ver utanfor hushjørnet:-)
Regn og sterk vind.
Gamla har mot normalt alt vore i dusjen og er nesten startklar.
Skal på bytur:-)Dvs eg kaler ikkje Førde by,men den er jo det

No var eg ikkje tenkt meg på handel,sjølv om den svarte fredagn er her:-)Må innom sjukehuset som vanleg
Må ha ein liten stopp hos soneterapeuten i Dale først,slik at eg får sove litt:-)I natt har det vore lite med den saken

Likar igrunnen best ha ein litt tidlegare time på sjukehuset. Desse utpå dagen ,når ein må innom lege, har det med å ende med ventetid…Ikkje noko eg kan styre uansett

Jula nermar seg med stormskritt og eg bør vel strengt tatt starte med litt juleforberedelsar.
Endå ikkje funne julegardinene,så eg antar eg har slept dei opp stigen til kryploftet
Må innrømme eg har ikkje gidda sett etter:-)
Så her er null gardiner i kjøkkenavdelinga
Blir jul uansett når så langt lir.
Berre eg har mat i hus.
Vaske litt over golva. Slenge på litt juledukar og pynt, og vips….så er det jul
Er kosen med familien og tid til kvarandre som for meg er jul
Men må ha ein nisse eller to:-)

Slutt på ferieveka mi og.
Forsvann sånn i full fart.
Må ha med meg basaren og julegrantenninga i grendalaget søndag.
Kos med lodd og sosialt samver.
Ellers er vi mest opptatt med kvar vårt.
Verden rundt oss er utrygg,så vel å nyte kvar dag .Økonomien har vorte dårlegare for dei fleste av oss,så viktig å slakke på krava. Ta vare på kvarandre og gi ei hjelpande hand der det trengst.

Ha ein super fredag:-)

3 kommentarer
    1. Håper byturen ble fin og at det gikk greit på sykehuset.🤗
      Det er heldigvis en god stund enda til jul, så du har enda god tid.🤩
      Nyt fredagskvelden!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg