Stilling av klokke


Kva skal eg med tidlegare mørke kveldar…og ærlig talt..treng eg det.
Eg treng at det fortsatt er dagslys når eg kjem frå jobb eg
Men er det nokon som spør meg?
Synd i nattevaktene rundt om som får ein ekstra time..
Sjelden det er same som får fordelen med den korte..
Himmelen ute er som eg føler meg..
Kan tolkast..

Strikk etter diagrammet og strikk tommel som vist der…
Ser ikkje eit einaste merke….
Så etter å ha brukt mykje unødvendig energi ga eg opp…
Får ta boka med til naboen

God søndag frå morragretten bestemor,som ikkje vart mindre gretten av ein time ekstra morgenstund

3 kommentarer
    1. Hersens klokkestilling!
      Føler vi mister en time med dagslys.
      Får håpe du får litt strikkeassistanse slik at du får prosjektet ditt ferdig.🤗
      Nyt kvelden!🍃😀

    2. Nesten så vi skulle hatt avstemming om den klokkestillingen. Jeg har bare ulemper med det. Trenger ikke dagslys når jeg skal hjem og sove etter nattevakt og når jeg våkner er det mørkt, hvertfall den måneden vi må går inn i

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg