Vi held på å blåse vekk. Og regner
Innever rett og slett
Så i dag må eg prøve å lage dei knekkebrøda eg har utsatt i dagevis
Datamaskina nekter meg å komme inn på mi side på blogg
Hukser ikkje kVA eg evt kan gjere
Jaja
Syns vel eg skriv så elendig at eg bør la vere🎶
Må ta oppatt det eg har strikka på sjalet
Ser ikkje ut
Trur eg er inne i ein litt tverr periode😀
Går forhåpentligvis over
Snart helg
Den går til å få satt på plass stolper til stolpejakta
Godt vi er fleire
Ha ein super dag
2 kommentarer



Jeg har og problemer med å komme inn på kontrollplanet på bloggen min på den nettleseren jeg pleier å bruke.
Ja nå starter snart påska – og vi forflytter oss mest sansynlig østover – vi som hadde planer om Florø-tur og den veien – med bobil…. nei – vi kjører etter sola! 😀
Tvere perioder går som regel over 🙂