Stabile tilstander

Ein ting slepp vi.
Hetebølga i Europa.
Men,dei kunne gjerne sendt oppover nokre grader.

I går fyrde eg i ovnen og det er lenge sida
Fellesferie i vest er ein fest.så eg surrer no på med mitt.

Har fått rydda kleskapet om ikkje anna.
Gåshild og Gåsulf er klar for montering,men hekler litt klær først.
Ikkje temperatur til å vase rundt nakne.
Same pissveret idag og så kanskje eg kan rydde frysen.
Besøke mamma eintur.

På tv kom eg og igår.
Å sjå og høyre seg sjølv var no ikkje det store.
Ser ut på gråveret og tenkjer..
Godt bossdunken kom til vegen igår.
Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg