Søvnlause tilstander og blogglesing

Søvnen stakk plutseleg av etter ein time,så sto til slutt berre rett og slett opp.
Blogglesing på natt hos meg

Har i det siste lese mykje om kvinneguiden og blogg
Har ikkje vore på det forumet ,og trur eg skal la det vere
Høyres nesten skummelt ut heile greia,spør du meg

Har ikkje skjønnt prinsippet om kvifor ein må kritisere andre på nett anonymt.
Det ein ikkje kan sei direkte bør ein la vere,.

No er eg ikkje flink å skrive,og skriv heller ikkje for å tjene peng.
Skriv berre ned det eg måtte ha på hjertet,og det er ikkje stort det heller til tider:-)
Men er som eg er.
Syns det er greit med forskjellig type blogger,der vinklinga er forskjellig,og meiningane ulike
men det er meg
Er det rart det er krig i verden:-)

Beck er på tv
Mulig eg skal legge meg på sofaen og prøve sovne til han:-)
Er jo reprise..
Ha ein fin lørdag,når de vakner til liv

2 kommentarer
    1. Jeg har vært EN gang inne på det forumet, for å se. Men det er bare ekkelt, så ikke noe poeng. Jeg vil ikke vite om jeg plutselig en gang er omtalt der. Men tror jeg unngår en del hat-meldinger både her og der, fordi jeg utleverer for LITE 🙂 En litt for “gladblogg” og LITEN blogg til at noen orker å bry seg 😀 Helt fint for meg. I dag blir det tur. Jeg trenger å slenge på armene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg