Søvnlause tider

Trur eg vert heilt sånn tussete.
Trøtt som fy,men sove det får eg ikkje.
Dvs..Har sove tungt eitpar timar.

No trur eg ikkje at webinar om traumer,og vold mot eldre om dagen og økonomiplan til seine kvelden hjelper på.
Vert ei rar blanding i hjernen når dette skal bearbeidas nattestid..
Skjønner hjernen streikar😉


Fekk meg bok igår.
Viktig å ikkje gløyme.

Får litt høstfølelse

Og det 9 juni..
Bursdag har eg og.
Begynnt å komme opp i åra som det heiter..
Nærmare pensjonsalder..
Rart kor mykje fortare tida går når ein vert eldre..eller det følest slik..

Klokka er 04 og eg vurderer om eg skal koke kaffi eller gjere eit nytt soveforsøk..tek det siste..
Ha ein fin dag😁

4 kommentarer
    1. Så trist når man ikke får sove. Jeg har samme problem så jeg tar sovemedisin i ny og ne.
      Gratulerer med dagen til deg da og nyt dagen din.
      Skal søke på storytel app boken. Skal se om den fanger:)

    2. Gratulerer med dagen!!
      Trasig med den søvnen – og godt du valgte å IKKE koke kaffe 04.00!!!

      Den boka tenker jeg jeg også skal lese…. kanskje til høsten….. jeg har noen bøker som ligger og venter på meg og akkurat nå holder jeg på med en krim 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg