Søvnlaus gretten kjerring

Der har du meg idag
Trur eg passer rett inn i veret ute
Stirtregn og vind.Surt og kaldt…

Har bøtta innpå med kaffi,men er ikkje direkte hjelp i
Men,sånn er det
Møtedag i dag fram til 15.30….Får håpe humøret bedrer seg,ellers så veit ikkje eg
Bruker å gå utover katten.Men han har fått mat i stillheit idag

Kjenner eg alt er begynnt å glede meg til å komme heimatt til sofaen
Gruer meg til å gå ut..Vert skjortevåt før eg kjem i bilen,sjølv med regnjakke er eg redd

Strømprisane når nye høgder, samtidig som vi nesten renn vekk.Trur forlengst desse bassenga må ha fått rikeleg vatn.
Har regna for fleire månader,spør du meg.

Enkelte dager starter litt skeivt.
Har lært meg å leve med søvnproblema,men vert veldig sliten på sikt.
Så har eg eitpar netter der eg søv godt,og verden er atter i orden.

Er utruleg kor mykje eg kjem på eg skulle sjekka og gjordt når eg ligg der og funderer.
Så eg sjekker epost før eg omtrent har fått opp augene…
Er av og til det glippar med kva eg får med meg.
Så inatt kom eg plutseleg på at jau då…du skal på møte i dag..Arbeidsmøte,heiter det vel
Oppi toppen på meg er det temmeleg tomt…
Er nok andre som har hjernecllene på plass.Mi har lagt seg

Ha ein super tirsdag:-)Håper eg at min og blir,om ei stund

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg