Søvn er oppskrytt

Merkeleg dette her
Eg er trøtt,sovner
og vipps…Etter ein times søvn er gamla klar til dyst.
Då starter tankekøyret.
Her vert det diskutert,planlagt og problem og daglegdagse hendingar,blir løyste eller ikkje
Men ,problemet er.Kan jo ikkje gjere stort med alt dette nattestid.
Bortkasta tankekøyr…

Sto til slutt opp og har fått i meg ei kanne kaffi snart.

Litt trolsk stemning på morgonkvisten.
Temperaturen no er ikkje heilt det store
Men når sola dukker opp,so kjem det seg nok

Vurderer om eg skal gå på fjellet etter jobb
Gripe sjangsen til nok eit fjell mens eg endå har fjellfølelsen i meg..Og før hjortejakta
Bruker halde meg unna fjellet dei første dagane
Gjeld å ikkje irritere jegerane..For meg så verker denne hjorten å gjere noko med oppførselen til folk….Enkelte tek heilt av,og for meg nærmer det seg litt ei diagnose:-)
Har nok mine eg og,men ikkje når det gjeld hjortejakt…

Men først må eg drikke litt meir kaffi og gå på jobb.Lever ikkje av luft aleine,sjølv herute i naturen:-)
Kan ikkje leve av luft å kjærligheit aleine…

No er eg igrunnen begynnt å verte litt trøtt,så uansett fjell eller ikkje,er eg redd det må bli luftetur etter jobb.Ellers sovner eg nok,og då har vi elendigheita gåande.Nok ei søvnlaus nat..Og denne gangen sjølvforskylt:-)
Skal ikkje vere enkelt.

Ha ein super tirsdag:-)

2 kommentarer
    1. God morgen!
      HUff nei det skal ikkje være enkelt…. den søvnen er vi jo så avhengig av… for å fungere… i allefall er eg det…

      Lag deg ein fin tirsdag 🙂

    2. Huff! Det er slitsomt når tankekjøret ødelegger nattesøvnen.😨
      Håper du har hatt en fin dag og at natta som kommer blir med søvn.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg