Søvn er eit framandord

Ein time var visst nok inatt ser det ut til
No er eg lei av å ligge å vri meg og kjenne etter kor det verker 🙂
Så har likegodt stått opp.Mulig eg sovner på morgenstunda,men ingenting å stresse med.Då sovner eg iallefall ikkje

Vi er midt i deling av ting og tang,så er nok grunnen
Minnene surrer rundt i hovudet og det går liksom skikkeleg opp for ein at mamma er ikkje meir
Ting tek tid og er utruleg kor mykje som skal gjerast.
Vi er nett starta
Men er noko av det ein må gjennom
Sånn er livet


Brøda vart no etande dei,med brunost:-)
Dvs har berre smakt på ett,men antar smaken er lik
Satt på tven med program om oppussing av hus i Australia.
Mulig det kan vere søvndryssande
Nyheitene skal eg unngå.Gjer meg berre engsteleg:-)
God natt

4 kommentarer
    1. Har mange søvnløse netter jeg også. Når jeg er stresset. Og sånne ting som arv og deling og minner kan holde en våken, helt klart. Håper du får sove litt mer i dag 🙂

    2. Håper du får en blund i løpet av dagen.
      Husk, det viktigste er ikke alltid om man sover bare man hviler. Det pleier jeg å tenke på i søvnløse netter. Ikke stresse med at jeg må sove.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg