søren og:-)

Når ein vakner til beinfrosen bil og minusgrader, så tenkjer eg at…Søren og
Kvifor la eg ikkje noko på rutene igårkveld? I det minste tok opp vindusviskarane så dei ikkje fraus fast….
Etterpåklokskap er og ein klokskap.
Søv i det heile for mykje fortida. Og lenge.
så her sit eg klokka ti i pysjen og med kaffikoppen
Har seinvakt, så gjer ingenting, men planen var å få litt ut av dagen:-)

Om ikkje anna så fekk eg baka litt boller til frysen igårkveld
Litt greit å ha tenkjer eg.
Jadå. Veit at eg bør unngå karbohydrat. Men eg elskar det, og det visast
Poteter ,ris, brød og spagetti:-)Nam…
Må nok snart få på meg litt klær og ta ein luftetur før jobb…
Det veit eg er godt for kropp og sjel. Men piggsko antageleg
Det er vinter og veldig vekslande ver.

Ha ein fin fredag:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg