Søndagsro

Sit her i stova med kaffikoppen og godt inntulla i pleddet mitt
Litt sånn pjusk på føremiddagen.
Vakna med dundrane hovudverk,men det går nok over.

Vert nok ein fin dag men vind ,så kjennes litt kaldt

Til og med fått fyr i ovnen.Skal ha meg ein kosemegdag,tenkjer eg.Må nok lufte meg litt

Bilder frå mi faste turløype etter vegen.Ikkje så mykje snø hos oss,og er meldt styrtregn:-)
Sånn vestlandsvinter
Varmen frå vedovnen er begynnt å bre seg i rommet.
må nok snart ut ein tur å hente meir ved om eg vil eller ei.
Lage meg ein god søndagsfrukost,og så er eg igang
Tek litt tid med meg om morningen.-)

Ha ein super søndag.
Ta verda med ro og nyt øyeblikka:-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg