Sommertemp og halssmerter

Steike vondt i halsen og slakk på morgonkvisten.
På nrk er Sylvi og diskusjon om sverigedemokratane på nyheitsmorning.

England har mista dronninga og Charles blir konge i ein alder vi andre er pensjonister og glad vi slepp jobbkaoset.

Inflasjonen er 6.5 prosent..
Har vi merka..
Men kaffi unner eg meg og idag må eg ha noko varmt i halsen.

Er nok sommervarmen som tek på.
Har testa meg..
Negativ både so og slik..

Men,vi har fortsatt eit nydelig ver.
Det hjelp på det meste..
Jobbehelg…

Tek poteta eg fann i kassa som eit godt tegn..


Kjøpt meg bukett fordi eg trengde det..

Viktig å unne seg det vesle ekstra og i hagen min bugner det ikkje akkuratt..

God fredag❤️

1 kommentar
    1. Morsomt med den poteten.💕
      Jeg tenkte også på at Charles nå blir konge når han egentlig er blitt pensjonist for lengst.😅
      Flotte blomster!💐🌸
      Nyt helga!☀️🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg