Sommarvarmen på hell?

Venter på regn
Imens nyt eg all fritid ute.
Skit i husarbeidet..det kan eg ta når det regnar
Hadde ingen varme i min ferie.så nyt fritida mellom jobb og soving

Fått sprøyta mi i auget idag..
Så etter timer i heit bil var det rekreasjon å bade med barnebarna

Ein smule kaldt i sjøen her med meg.
Full fjære var det og.
Litt varmare lenger inni fjorden.men gadd ikkje meir bil.kom meg uti til slutt

Paradis er kjekt det men tek på gamla sotmbct kne..
Eg fekk lov å gå på slutten.
Ikkje så strengt,besta..
Supert😏

No nyt besta resten av dagens sol.
Prinsessa ser tv.
Kvalitetstid

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg