Solsnu:-)

Endeleg.Vinterens høgdepunkt.Sola snur ,og for kvar dag er vi litt nærmare våren og sola er her litt lenger kvar dag:-)

Eg forbinder dagen med farmora mi.
Ho hadde nemlig bursdag den 21 desember:-)Så datoen er lett og hukse
Har tenkt eindel på henne no på morgonstunda.Kjekt å minnast

Vakna til kvitt landskap.Dvs er mørkt fortsatt men stakk nasa utom døra…
Brrrrr.
Er jo mange som ynskjer seg kvit jul..
Snøen er grei,så lenge det er fint å køyre.
Det er der eg slit mest…
Har ikkje tenkt å gjere noko idag skal eg vere ærlig.
Berre kose meg:-)

Vintersolverv er årets korteste dag. I Norge “snur sola” tirsdag 21. desember 2021, klokka 16:59, og dagene blir lysere fram til sommersolverv.

Greit å ha det klart for seg:-)Bør feirast kanskje.

Sola “står stille”
Selve begrepet solverv kommer fra det latinske ordet solstitium, som betyr sola står stille. På norsk sier vi også at sola “snur”, og noen kaller vintersolverv for solsnu. Dette henger sammen med at vi står på jordkloden og ser opp på sola. For det er jo ikke sola som beveger seg, men jordkloden som kretser rundt sola
Har henta meg litt faktaopplysing frå nettet;.)

Ha ein super dag.
Det lysner 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg