Solsnu:-)

Hipp hurra for sola.
Kjekt når kvar dag blir bittelitt lysare og det går mot vår

Sånn var himmelen igårmorgon.
Idag har dei svarte skyene sleppt snøen laus
Ute er det kvitt.Julesnø?Iallefall er det meldt sterk vind i tillegg
Ikkje det minste kos
Håper det blir så nokonlunde å køyre idag for gamla skal nemlig til frisøren på ettermiddagen
Og då må eg køyre nokre mil
Ikkje kollektivt her ..
Snart jul og eg har julefri :-)Ja skal på jobb 1.og 2 juledag:-)Litt må eg jo, men kjenner at nokre dagar fri gjer godt. Rydde litt og få inn den manglande julestemninga
Får liksom ikkje følelsen iår

Slit med å bli vand med dei nye brillene og.
Den lesestyrken trur eg altso fortsatt er for sterk
Må jo halde ting heilt opptil auge for å sjå
Eg er langsynt eg altso
Vorte nærsynt av heile greia og får hovudverk
Men eg trener
Har heldigvis billigbriller …Dei har eg henta no:-)
Skal ikkje vere enkelt
Kaffien er kommen i koppen
Vore lite med søvn inatt,men eg sov no i gårnatt,så skal ikkje klage:-)

Går seg nok til.
Ha ein super torsdag

3 kommentarer
    1. Ikke så lett med briller. Jeg synes hele tida noe feil også. Men jeg tror jeg prøver å “lure” optikeren Prøver å se de små også. Burde ikke anstrenge meg sånn…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg