Sofasport

10kamp.

Eg må sei eg er imponert over fleksibiliteten og funne mitt tidsfordriv i helga.

Sofasport.

Noko må ein ta seg til i regnveret.

Formen idag har heller ikkje vore det store.

Veldig opp og ned.

Sommaren iår har forbigått i stillheit.

Noko svetter seg forderva i hetebølge og vi fyrer i ovnen og regner vekk.

Slepp no brannfare og vassmangel.

Sparer solkrem og.

Har no hekla litt.

Og lese bøker.

Kos det og.

Jobb att i morra.

Uvant..nesten så eg gruer meg litt.

Men,går seg nok til.

Er vorten litt vel giddalaus.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg