Sofasøndag

I dag har juleforberedelsane fått fred og gamlemor har berre lata seg.
Laga meg middag og slappa av.
Ikkje heilt pigg kjenner eg,så har latt kroppen fått stryre.
Godt det og ein søndag,tenkjer eg.

Er berre hjernen og tankane som ikkje tek helg.Det kan vere slitsomt..
Fått med meg to gull i skiskyting:-)
Kanskje eg skal dille litt no i kveldinga,men ikkje så viktig.

Av og til er det og viktig å stoppe opp.
Tidleg mørkt,og når det i tillegg er regn så vert det litt dystert.Får følelsen av at det snart er leggetid:-)

Kanskje eg må finne på noko lurt så eg ikkje sovner på sofaen ..Då vert natta lang.

Ha fortsatt ein fin søndag:-)Eg trur eg må få litt bevegelse i kroppen:-)Kanskje i det minste ta ut av oppvaskmaskina:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg