Sofasløving

Litt bedre enn før idag,men orker ikkje stort.Sløver i sofaen.
Ute er det vorte kaldare
Vind og nedbør og har hørt Tor med hammaren har hatt seg ei runde

Nett vore innom naboen for å høre korleis der sto til etter vaksina.Vondt i armen og ellers greit:-)
Går over 🙂
Sett Robinsonekspedisjonen på dataen.Noko skal ein jo fordrive tida med
Er personalmøte i kveld,men gamlemor skal halde sofaen.Her må ein tenke på seg sjølv og litt på andre:-)
Kan ikkje vere heilt ego heller:-)Lett for her eg surrer rundt i mi eiga svære

Har fundert på kor eg har gjordt av julegardinene….
Mulig dei er på kryploftet.Mysterium.
Kanskje eg skal dra ned stigen og sjekke i morra.
Trudde eg hadde dei i kjellaren.Borte vekk

Har i det minste huksa og avbestille bok i bestselgerklubben.Kan bli mange bøker og dyrt når eg gløymer avbestille.
Veit det er billigare å låne på biblioteket,men er 25 km dit og lettare å få det i posten:-)Berre eg ikkje gløymer avbestille dei eg ikkje vil ha.

Ikkje lese endå,men snart:-)

Må ha litt å putle med her eg sit under teppet
Huskestue:-)Artig og lærerikt.Dag otte er i overkant ivrig etter å vinne,men underhaldningsverdien er stor:-)

Insekt har seks bein:-)
Vert lett litt kjedeleg å ikkje orke så mykje.Ete det orker eg ….kanskje eg burde mista litt matlyst…
No trur eg at eg skal ta å krype opp i sofaen ei stund.

Ha ein fin kveld:-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg