Sliten og trøtt:-)

Lang dag og har havna i sofaen
Jonsokfeiring i sofaen er og heilt greit tenkjer eg.
Føler at min sosiale bit er oppfyllt for idag
Treng litt aleinetid:-)
Er sosial og asosial på same tid.

Kom plutseleg på at nede i bilen ligg ein bukett med peoner….
Fekk i det minste med meg det andre inn i hus:-)

No er den biffen fiksa:-)Dvs.Peonane
Fotballen surrer på tv
Trur eg heier litt på Sverge idag.
For det meste reklame på tv om sommaren,så liksom dette eg fann.
Ikkje at eg må sjå på tv,men litt greit som avkobling.
Fri imorra og kjenner at det skal verte heilt nydelig
Berre surre rundt i mi eiga svære.

God santhans eller jonsok:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg