Sliten.no

Av og til så må det vere lov

Ikkje at eg har vore så aktiv akuratt,men løye med det.Går i ett sjølv om ein jobber i kommunen:-)

Slengde varene eg hadde handla inn i gangen,og gjekk rett på tur.

Gjorde godt det.

No har eg no delvis fått ting på plass.Ser på rotet rundt meg og tenkjer…skit i det

Orkar kkje,gidd ikkje og har ikkje det minste lyst.

Huksa no å kjøpe litt lyspærer så lyset kunne gå opp for meg og.

Grytt i meg ein pose med chips,ein halv pakke nøtter og er kvalm.

Kva vitsen med inntaket var,det aner eg ikkje.Heilt unødvendig..

Må nok skjerpe meg.

Har mest lyst å gjere som nissane

Slenge meg sånn lettare henslengt ned i ein stol

Vinden rusker godt ute,så eg håper snøen held seg vekke.

Seinvakt  i morra, heldigvis..

Må ta meg litt ihop og rydde vekk litt av alt papirstyret eg har slengt rundt meg…

Ser ut som eit katastrofeområde:-)

God lørdagskveld:-)

1 kommentar
    1. Jeg er helt manisk når det gjelder spising om dagen jeg også. Bare gumler i vei alt mulig , potetgull, sjokolade, you name it. Og jeg pleier virkelig ikke spise potetgull 😛 Har tatt av helt jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg