Skrivefeil og oppvåkning

# itillegg kjem ei turngruppe for barn fødd i 2014 måndag, ei turngruppe for barn fødd i 2012 onsdag og ei handballgruppe for gutar fødd i 2021 torsdag.#

Det er no vel tidleg å starte med handball,tenkte eg etter å ha lese om coronautbrudd i lokalavisa…har hørd om nyfødtgruppe og babysang,men handball er nytt:-))

Litt morsomt med skrivefeil av og til:-)Eg har mange og helst på mobilen,der autokorrekturen vrir på det meste.Les eg ikkje over før send der,så er det berre å håpe at meldinga går til nokon som ikkje tek livet så altfor alvorleg:-)

Men samtidig var artikkelen i avisa ei påminning på at corona har vi fortsatt i landet og vi må vere litt forsiktige..
Fort gjordt å verte smitta

Idag vakna eg pinn stiv frå topp til botn–
Det betyr at kulden nok er kommen.Kulde og meg er ofte eit kapittel for seg.
Men går seg som regel litt til utover dagen
Sove lenge ..Kaffi gjer susen

Alpinsirkuset er igang på tv.
Då veit vi at vinteren nærmar seg med stormskritt.
Skya ,men opplett ute.
Vurderer om eg kanskje burde ta meg ei runde i frisk luft,men litt usikker om kroppen vil.
Vi får kjenne på det, både eg og kroppen.Verte litt meir samstemde.Det kan ta tid
Ha ein super lørdag

Kanskje eg berre skal lese litt:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg