Signallaust

Ingen signal står det på tven.
Det har det gjordt sidan igår.
Mulig det hovudet og er ute av funksjon..
Mitt har slått av.
Litt sånn utkobla heile gamla.
Frys og er litt småpjusk..
Jaja…sånn er det.
Gidd ingenting.prøvde sove,men fekk ikkje til det eingang..
Litt skyer på himmelen idag og sola tek ein pause innimellom.
Lysta mi til fjellturer forsvann like fort som den kom.
Lyspunktet idag er at den kvite amaryllesen blomstrer.
Hardfør type sikkert.
Ingen grønne fingra her igarden

Litt på halv åtte denne og som resten av huset.
Null signal både hist og pist.

Men
Har testa det eg kan og meir er det ikkje eg kan gjere.
Huska no i det minste å bestille blekk til skrivaren.
Noko berre det.

Var no på fjellet med oslofrøkena på mandag..
Kan ikkje vere like flink kvar dag…

Lysta til tur kjem nok att eingang.
Får lette på reva og sjå om eg klarer rydde litt kanskje…
Latskapen lenge leve

2 kommentarer
    1. Kan ikke være “oppe å gå” hele tida. Jeg er ute for telling også. Har en blomst i hus jeg. Nyinnkjøpt. Heter Calla. Gul og fin 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg