Seint oppe:-)

Sov litt lenge idag eg.Om det var godt eller ikkje det veit eg ikkje.
Iallefall er eg utsøvd.
Trøtt er eg stort sett heile tida.
Skya og sol og nydeleg marsdag
Vår:-)
Skal snart prøve komme meg ut av pysjen og ut i sola
Tek si tid
Kongen er endeleg på Norsk jord.
Greit å ha han heime når helsetilstanden ikkje er den store,tenkjer eg.
Hadde iallefall eg sjølv syns visst eg var sjuk

Ser at alle hagedamene har våkna til liv.Treng nok at nokon våkner til liv hagen min og,men den ventetida har vist seg å vere lang
Har ikkje den store given.
Men eg brukar sette poteter:-)Dei klarer seg jo stort sett sjølv

Ikkje alt som ligg for alle tenkjer eg
Men syns flotte hager er nydelige.
Ellers kjenner eg på at uroa i verdensbilde pregar meg meir enn eg syns er greit
Ein vert så hjelpelaus i slike tider

Ha ein super marsdag

1 kommentar
    1. Du satt oppe til kongen hadde landa trygt du også, ja. Hørte at det var minst 60.000 som fulgte flyet på «flightradar»-appen. Var innom der jeg også, må meg nerdete innrømme🤓😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg