Sånn går no dagane:)

Er hos meg som hos dei fleste andre
Tida fyk og dagane går sin vante gang
Kvardagslivet har sine positive og negative sider
Ikkje dei store tinga som skjer

Frihelg og kjenner det er godt
Innever
Godt det og,så får eg kanskje unna nokre av dei tinga eg har det med å utsette
Ser på masterchef mens frukosten og kaffien intas
Viktig med ein roleg start på dagen:-)

Masteroppgaver er ikkje alltid det dei skulle vere
Blir mykje av dette i media no syns eg og tek litt av glansen med å ha ein master for dei som har jobba og slitt for den
Trist

Men,her hos meg er det ingen master anna enn i latskap
Snart prøve å moblisere litt viljestyrke til kvardagsaktiviteter:-)

Ha ein fin laurdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg