Sånn går no dagane

Av ein eller annan grunn er eg begynnt å knuse..
Går utover matskålene til katten.
Ingolf er faktisk ganske skeptisk
Mulig han frykter for livet.
For selvfølgeleg mister eg divése ned på desse skålene..Her må det innkjøpast plast eller metall.

Nydeleg ver på lufteturen i ettermiddag.
Og dagens høgdepunkt.
Vaskemaskina vart levert.
Toppen var at naboane kom ikveld og bar både ut og inn.
Maskina kom til og med i vater..
Merkelig maskin eg har kjøpt igrunnen.
Lager merkelege lyder og oppfører seg snålt
Så no les eg bruksanvisning og prøver få med meg litt av funksjonane..
Nesten så eg angrer eg ikkje valde ei litt enklare..
Om vi vert venner er uvisst.
Enn så lenge er vi forsiktig på nikk.
..
Fyrt i ovnen og kjenner at no er det tid for å la humla suse

3 kommentarer
    1. Det burde ha vært slik at det fulgte med en person som kunne vise deg hvordan du skulle bruke de vanligste programmene – slik at du slapp å lese bruksanvisningen!🤗
      Vel, lykke til, det blir sikkert bra! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg