Sånn er no livet


Burde nok sove,men her sit eg.
I pysj og inntylla i koseteppe
Mitt mellom to nattevakter.
Lager meg litt tidleg middag og håper at det gjer susen.
Fisk brukar å gjere meg trøtt.

Endelig fekk det lokale fagforbundet avvikle fysisk årsmøte.

Koselig og nydelig mat på Hotell Sognefjord
Kongebesøk har vi og hatt og det i det fælaste veret vi har hatt på månadsvis.
Skikkeleg ruskever.
Kommunen vert no satt på kartet om ikkje anna.
Er ein fin kommune for dei som likar å bu i distrikta

Men her sit eg.
Trøtt og snufsete og venter på middagen.
Deretter skal eg legge meg under dyna og bli der så lenge eg kan..

Ha ein fin torsdag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg